My Favorite Reason To Lose Sleep ♥

My Favorite Reason To Lose Sleep ♥

perjantai 18. lokakuuta 2013

Ensilumi ♥


Heräsin aamulla ja kurkkasin ikkunasta, kappas cvaan, ulkona satoi lunta :) Heti tuli hymy huulille ! Oon oottanu lunta jo niin kauaaan! Ehkä se johtu siit tuskasenkuumasta kesästä..

Unisena lösähdin takas sänkyyn ja rupesin miettimään että voi vitsi, kohta meillä on vauva, ja sitten kun se vähän kasvaa, niin päästään senkanssa temmeltemään lumeen ja tekemään kaikkea kivaa :) Sellaset ajatukset lämmitti kyllä mukavasti kylmällä säällä ! C:


Toisaalta, on tässä talven tulossa huonokin puolensa. Ensinäkin se kylmyys. Mä oon varmaan taas tulossa kipeäksi, kun en mä osaa pukeutua oikein. Mullon kokoajan niin törkeen kuuma ja hikoilen vaan kun muut palelee :D Kaverit vaan kummastelee miten mä en ikinä palele, mä jatkuvasti syytän mun pientä masulämpöpatteria :3
Toinen on se, et nyt ku mulla vielä jonkun verran on jalat turvoksissa (ei enää kuitenkaan niin pahasti luojan kiitos) mulla ei ole mitään kenkiä. Täällä mä tallustelen crokseissa :D eikä ne vissiin oo ihan soveliaat kengät tälle säälle. Nyt kun mun lumisadekkin muuttui loskapaskaksi :c

Mutta nyt mä lopetat masistelun, meen jatkamaan ruoanlaittoa miehenkanssa ja odottelen kunnon talvia ! :)
Hyvää talven odotusta sinnekkin !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti