My Favorite Reason To Lose Sleep ♥

My Favorite Reason To Lose Sleep ♥

maanantai 14. lokakuuta 2013

35+1 - yhteiseloa ! :)



Saanko katsella sinua hetken,
vain katsella.
Pienen hetken.
Niin, että hymy nousee huulillesi
ja sitten minuakin taas naurattaa.

Kuinka onnellinen voinkaan olla.

Anna anteeksi,
valehtelin.
Minulle ei riitä vain pieni hetki sinua,
haluan uppoutua silmiisi
- hukkua hymyysi ainiaaksi.
Velloen nautinnon syleilyssä.



Nyt se oli sitten aika, aloittaa vihdoin se yhteinen elämä :) Marko muutti tänne mun luokse nyt alustavasti eilen, ja pikkuhiljaa tästä muutetaan sitten isompaan kämppään :)
Tarvittiin molemmat harjoitusta ennen vauvan tuloa, ei kuitenkaan ole aivan niin yksinkertaista tehdä niin iso muutos kenellekkään. Että yhtäkkiä pitäisikin olla jumissa toistemme, ja vielä vauvankin kanssa :) 
Vähän jänskättää miten tää lähtee käyntiin, ja keretäänkö me vaan 5 viikossa (ellei vähemmässä, eihän sitä ikinä tiedä millon se möllykkä lähtee syntymään) tottumaan toistemme JATKUVAAN seuraan :) Musta tuntuu et mä oon tästä paljon enemmän innoissani ku Marko, mut menee ehkä hormonien piikkiin ;)

Tänään tosiaan olis sitten rv. 35+1 :) H-hetki lähenee ja jännitys tiivistyy. Hetkenä minä hyvänsä niinhän.... :) Oli tosi hassua että ku mä katoin tän kuvan eilen Vau.fi sivulta, tajuta, että johan se on siellä tosi tiiviisti ! :) outoa, justhan se oli vasta pieni papu mikä kellu hirveessä määrässä vettä :D



Olis myös tosi hauska kuulla teidän yhteenmuutto tarinoita? Miten yhteiselo lähti käyntiin? :) kommenttia vaan tulemaan !

ps. Synnytyskertomukset on ollu ihan mun ehdotonta lempiluettavaa tässä oman synnytyksen lähentyessä, joten niitä kanssa linkkailemaan ! :)

3 kommenttia:

  1. Mutsilla loksahti suu, kun tajusi, et 5vk!!! " Ja tytöillä on taipumus tulla 2-3 vk ennen, joten H-hetki on jo nurkan takana !!! <3

    VastaaPoista
  2. Mä olin 17 ku muutin isännän luo... Ihan sillaa vaivihkaa huomasin olevani siellä enemmän ja enemmän..ja tavatat rupes siirtyyn sinne :D meillähän on 18v ikäeroa...
    Ja just sain muksujen synnytyskertomukset kirjotettua... Käy kurkkaa: nunnukan.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. okei :D meilläkin ollaan oltu jo pikkuhiljaa, viikko siellä, paripäivää tuolla mutta nyt sitten ihan pysyvästi jäi mies tänne :) Ja kävin jo nuo sun tarinat eilen lukemassa, ihan mielenkiintoista luettavaa kyllä ! :)

      Poista