My Favorite Reason To Lose Sleep ♥

My Favorite Reason To Lose Sleep ♥

maanantai 7. lokakuuta 2013

34+1 (: ULTRA

hoplaa.. Kylläpä oli uuvuttava reissu tänää..
Kävin siis ultrassa taas :) Tarkotuksena oli kattoo vauvan painoa, arvioida synnytystapaa ja vähän udella varmistusta sille sukupuolelle :)

Mutta aloittakaamme alusta. Mä lähin täst himast siin 11 bussilla. Eisiin, junal ja bussil sit sairaalalle.
No.. me oltiin siel sit joku tunti etuajassa... (pistä mies katsomaan aikataulut -__-).
no me odoteltiin ja odoteltiin ja tajuttiin et ne on viel kaikenlisäks myöhässä.. Skidisti turhautti ku oltii siel jo tunti istuttu.. No jonkun 1,5 tunnin istumisen jälkeen (eli puoltuntii sen jälkee ku meil PITI olla aika) sielt joku kätilö huus mun nimee. Olin sillee vihdoin !! JEEJEEE !! noei.. Se vei meijät johonki huoneeseen vaan oottelee.. Kyll se sit pisti mulle mahan ympärille sellaset laitteet millä se kuunteli vauvan sydänääniä :) Sit se lähti siit ja jätti meijät odottelee. Sano et voidaan laittaa radio päälle jos halutaa ja lukee lehtii et se tulee takas ku se kerkee.
Noh, me laitettii siin sit radio päälle ja siitähän se riemu lähti :D Siel rupes soimaa cheekin timantit on ikuisia ja vauvaki rupes jammailee :D Ei meinannu tulla siit nauhast mitää, ku näky vaa hirveit piikkei ku muksu potki just niiden antureiden kohalle :D:D:D mua vähän huvitti :D
No sit se hoitaja tuli takas. (olin tosi ilone koska kello oli sillon jo jotai kolme ja meinasin kuolla nälkää -_-) NOEI. Se sano et edelleenki menee ainaki puoltuntii, et käykää vaikka kahvilla. No me siit sit lähettii kahville ja sämpylälle sinne kahvioon..
MISSÄ MARKO OLI ILKEÄ D: otin isomman sämpylän ku se, ni se sano et syön paljo :D ja ku sanoin et mullon nälkä ni se oli vaa silleen et "nii mullaki mut emmä siltikää mitää titanikkii vedä" :D:D:D pistin sit sen piikkii et mä syön kahen edestä ;D
Noo, sit ku mä olin saanu sen titanikin upotettuu (HAAahahahahahHhahaha OON HAUSKA) mentii takas odottelee.. Onneks meijän ei tarvinnu sit ootella enää ku joku 10 minuuttii ni päästiin sit vihdoin sen lääkärin puheille.
Se tsiigaili mun kohdunkaulan tilanteen. Se oli viel jossain korkeella ja ihan kiinni, lääkäri oli tyytyväinen. Sit se rupes kokeilee mun lantioo.. SITÄ TUSKAA !! Se repi ja paineli kaikkii jänteitä ja luita ja pirteesti vaa hymyili sieltä et "hyvin joustaa".. Hyvä etten potkinu sitä naamaa, sattu nii perkeleesti.. :D Siin vaihees rupes pikkasen synnytyskivut pelottaa...
Noo, se sai sit ne katottu ja siirryttii siihen ultrailemiseen :) Se katteli, käänteli ja mittaili vauvaa ja totes et se on ihan normaalipainonen. 2kg 400g !! Herranjumala .. Äskenhän se vielä oli ihan pähkinä.. xc :D
noo, sit se vaa kirjaili tiedot ylös, näytti käyrältä mulle et mihin se vauvan paino menee käyrällä ja kerto et ku kaikkki on aina ollu nii hyvin ni mun ei tarvi mennä ultraan enää :)
Nyt mennään sit vaan neuvolan tarkastuksilla :)

Nyt, mä meen kuumaan suihkuun ja lepäilee koska oon ihan kuollu.

Jenni ja jättimahabyytton kuittaa (:

PS !! AINII :__D se luuli näkevänsä häpyhuulia joten kai se sit tyttö on :DD:D: vaikkakin mullon edelleen paniikki siit'ä, et nyt ku oon ostanu kaikki tytölle, se onki poika.. :) noo, saa nähä.. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti