My Favorite Reason To Lose Sleep ♥

My Favorite Reason To Lose Sleep ♥

maanantai 7. joulukuuta 2015

2 vuotias prinsessa ♥


Auroran syntymäpäiviä juhlittiin jo 15.11. (oikeasti synttärit 16.11) joten olen postauksen kanssa taas vähän myöhässä mutta koitetaan nyt jotain muistaa :)

Synttäripäivän aamu meni aika levottomasti. Aukkis oli aika huonolla tuulella ja mulla oli vielä leipomisiä jäljellä vaikka kuinka paljon. Aukkis ei meinannut oikein nauttia siitä että sen pitäisi koko aamupäivä leikkiä vaan mikan kanssa ilman mun jakamatonta huomiota :D
Aukkis ei suostunut nukkumaan päikkäreitäkään kun näki mun kaivaneen sille mekon valmiiksi juhliin :D Täällä se pyöri mekon kanssa jaloissa ja huusi "Mekko!! Mekko!!" :D
Hetkeksi se rauhottui köllöttämään kun sai mekon päälle mutta mun stressi vaan kasvo siitä että tyttö ei saanut unta.. "mitenhän se nyt jaksaa ottaa vieraat vastaan" mä mietin.

Noh. Saatiin valmistelut tehtyä ja vieraita alko valumaan sisälle :) Mun äiti ja isä kumppaneineen tuli vähän ajoissa jo ennen juhlia käymään. Aukkis oli ihan hämillään et miks taloon vyöryy näin paljon jengiä samaan aikaan, miks kaikki lääppii ja mitä noi epämääräset paketit on :D Vähän saatiin treenata mut olipa sekin sit kiva juttu ku paperia repimällä laatikoista

 paljastuikin uusia leluja :D Ensinmäisten vieraiden mukana tuli
- Ostoskärryt, ostoksineen.
- eläin äänikirja
- Prinsessakruunu
- ja siihen sopiva taikasauva
- lasten leikkimeikit
ja
- mekko.

Mutsi ja faija kun poistu ni mä olin jo ihan valmis lopettaa ne pileet :D Oli jotenki niin helpottunu fiilis ku talo oli taas tyhjä mut sitten tajusin et kello olikin vasta juhlien oikea alkuaika ja siitä se juhlinta vasta alkaa :D

Vieraita valu sitten kaks suvullista ripotellen sisään :) Oli mun loppusuku ja satunnaisia Mikan sukulaisia :) Talo kun alko täyttymään niin olin jo ihan varma että kohta ei Aukkiksella enää hermot kestä päiväunien puuttumisen takia mut sehän meni tosi hienosti! Ei kiukuttanut ollenkaan ja aika reippaasti jaksoi ottaa vieraita vastaan, vähän vain ujostutti :)




Synttärisankari iloisena uusine leluineen! ♥
Muita lahjoja tuli mm.:
- Frozen sukkia
- Uusi pipo ja hanskat
- Hellokitty heijastin
- Hellokitty suihkusaippuaa
- Hellokitty pyyhe
- Leikkikamera
- (mailman rasittavin ja räksyttävin) Robottikoira.
- lisää kirjoja
- kumisaappaat
- nalle
- ja sen sellaista :)

Aukkis oli innoissaan uusista jutuista ja muiden oman ikäisten leikkikavereiden kanssa tutki innoissaan uusia juttujaan :)
Kunnes mukulat veti sokerihumalat päälle ja meno meni ihan sängyillä hyppimiseks :D

Siinä me sitten juotiin aikuiset kahvia ja syötiin tarjottavia, höpöteeltiin ja rupalteltiin aikamme kunnes kello alkoi olemaan jo sen verran et kaikki kaipas hiljaisuutta ja oman kodin rauhaa :D

Pikkuhiljaa porukka alkoi valumaan ulospäin ja vieraita hyvästellessä aukki oppi sanomaan "MoiMoi" :) Tänne me jäätiin sitten vaan omalla porukalla siivoileen.

Aukkiksella meni loppuiltakin tosi nätisti, ei ollenkaan kiukuttelua vaikka olikin

selvästi tosi väsynyt :) Ku oltiin saatu kamat kasaan ni lueskeltiin vähän uusia kirjoja, meikkailtiin, ja ruvettiin iltapuuhiin :) Aukkis meni tosi kiltisti nukkumaan, ja nukahtikin heti ;D

Kysyin seuraavana aamuna miltä tuntuu nyt olla kaksi vuotias niin vastaukseksi sain vain huutoa ja kiukkua. 2v uhmatuhmailu ei ollut päivääkään myöhässä :)

Jälkifiiliksiksi jäi että tosi kivat juhlat, oli hauskaa, syötävää riitti kaikille, mutta onneksi synttärijuhlat on vain kerran vuodessa ;)

Kiitos vieraille osallistumisesta! Kolmevuotisia "odotellessa"! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti